fredag 20. november 2009

Vår hage i solen.


Helt siden jeg var barn har jeg hatt en nær tilknytning til Spania. Mine foreldre kjøpte et lite hus i Spania en god stund før det ble vanlig i Norge. Så når jeg vokste til og fikk mulighet føltes det som et naturlig valg å bygge mitt eget hjem der.

Vi var heldige og fikk kjøpt to eiendommer side om side. Mine foreldre solgte sitt første feriehjem og flyttet inn i et hus som alt sto på deres eiendom. Jeg bestemte meg for å tegne og bygge mitt eget hus. Fra første stund var vi enige i å lage et fellesområde mellom våre to hus. Dette har muliggjort bedre utnyttelse av eiendommene rundt hus, samt at bygging at dette har senket mange utgifter.

Denne bloggen kommer jeg til å skrive litt om hus og hage i Spania.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar