tirsdag 7. januar 2014

Change og blog adress.... Endring av bloggadresse:

Hello.
Just a brief note to inform you that I no longer update this blog. That does not mean I have stopped blogging about our Spanish garden. But since I rarely get time to visit Spain these days, the blog would rarely be updated. I have therefore started writing about the spanish garden in my other blog: 

Sommerhagen.

Feel free to visit and read, both about my gardening in my two gardens.
Best regards Stein

Hei.
Jeg vil gjøre oppmerksom på at jeg ikke lenger oppdaterer denne bloggen. Heretter vil du kunne lese om min spanske hage på min andre blogg; Sommerhagen.

Der vil du kunne lese om haging i to ulike feriehager; Min svenske og min spanske. 

Mange hilsen Stein
























































Have a great day! 

4 kommentarer:

  1. Hallo....mir wäre dieses Klima jetzt auch lieber...obwohl, über den Winter kann man sich dieses Jahr nicht beschweren...Ich mag die Kälte nicht....Zurzeit hat es ca. 7-10 Grad....

    Viel Erfolg im Garten...und eine schöne Zeit ....Erwin

    SvarSlett
  2. Herlige bilder:) Jeg skal til spania til uken, da får jeg nyte litt spansk hage:):) Det er litt gøy med andre planter også, og du får jo det beste fra begge verdener:)

    SvarSlett
  3. Vilka otroligt härliga bilder.
    Här snöar det idag och vi har minus 9 grader, så jag njuter verkligen av dina bilder.

    Du undrade över vilken typ av jord jag har Ferner Osten planterad i.
    Det är en fuktighetshållande jord .
    Mycket av komposterad trädgårdsavfall och vanlig jord.
    Jag har den planterad i en riktigt stor plast kruka utan botten och den verkar trivas ypperligt för jag har tagit upp den och delat den två gånger på ungefär 6 -7 år.

    Ha det gott

    SvarSlett
  4. Vilka fantastiska bilder.
    Jag njuter för fullt.
    Här snöar det och vi har minus 9 grader.

    Du undrade i vilken jord jag har Miscantus Ferner Osten planterad
    Det är trädgårdskompost och vanlig jord. Fuktighetshållande.
    Den är planterad i en riktigt stor plastkruka utan botten.
    Jag har delat den två gånger sedan jag planterade den och det är ca 5-6 år sedan, så den trivs riktigt bra.

    Ha det gott

    SvarSlett